onsdag 7. mars 2012

Guds telefon nr.

Visste du at Gud har et telefonnummer ?
Du vil neppe finne det i telefonkatalogen ,
men helt sikkert i den himmelske telefonsentralen !

Nummeret til Gud er 333 ! Er dette en tilfeldighet ??
Vi har lov å undres !
I Jeremia kap. 33 vers 3 står følgende løfte ;
” Kall på Meg , så vil jeg svare deg
og fortelle deg store ufattelige ting,
ting du ikke kjenner til ! ”
Kanskje du skal ta en telefon i dag ?

JA,KJÆRE VENN SOM IKKE HAR TATT IMOT JESUS.
BØY DINE KNE,Å TA IMOT JESUS SOM DIN PERSONLIGE
FRELSER IKVELD. 
ÅPNE DITT HJERTE OG SLIPP HAN INN.
NÅR DU HAR GITT HAM DITT JA,VIL HAN FORANDRE
DITT LIV,OG DU VIL ALDRI ANGRE.
JEG HAR GJORT DET,OG KAN GARANTERE DEG AT
DU FÅR DET GODT.
JESUS VIL GI DEG EN GLEDE OG FRED I HJERTET
SOM DU ALDRI FØR HAR KJENT.


DENNE BØNNEN KAN DU BE.


Himmelske Far, jeg kommer til Deg i Jesu Kristi navn.
Kjære Jesus, jeg ber Deg nå om at Du frelser meg. Jeg tror i mitt hjerte at Du er Guds Sønn, og at Du har tatt mine synder på Deg, ved at Du døde for meg på korset. Jeg vil ved denne bønnen bekjenne Deg som Herre i mitt liv. Jeg ber Deg om at Du tar plass i mitt liv, og blir fra nå denne stund den som fører meg gjennom livet. 
Kjære Jesus, jeg ber også om at Du skaper i meg et nytt hjerte og et nytt liv, slik jeg kan være Din og få fred med Gud. Kjære Gud, takk for at Du nå er min Gud og min Far i himmelen. Takk for at jeg nå har fått nåde og tilgivelse i Jesu navn. Amen.
Gratulerer, kjære venn, du har tatt ditt viktigste valg!

HVIS DU HAR SPØRSMÅL,SÅ SEND MEG GJERNE EN MAIL,
OG JEG SKAL SVARE DEG SÅ GODT JEG KAN KJÆRE VENN.



HILSEN MED GUDS RIKE VELSIGNELSE HER FRA KATTHULT.

8 kommentarer:

  1. Telefonnummer 333 och Husets nummer är 777 på Hallelujagatan!!!...Ha en fin och välsignad Torsdag!!!...KRAM!!!

    SvarSlett
  2. Jag ska genast ringa 333 och prisa Herren för all Hans rika välsignelser över oss. HALLELUJA ! Tack för ditt inlägg Katthultarn. Önskar dig och din familj allt väl som står i Ps: 23. Klem !

    SvarSlett
  3. Ja, det var då ett välsignat telefonnummer! Det vill jag ringa varje dag! Underbart! Jag vill också särskilt tacka dig för bönen du lade ut i ditt inlägg! Den kan få betyda evigt liv för någon! Tack Jan Samuel!
    Guds frid och fröjd från himlen över Katthult!

    SvarSlett
  4. Vilken mobil nummer har jesus

    SvarSlett