fredag 8. april 2011

La oss alle takke og prise vår kjære Frelser

Med dagens bibelord ønsker jeg dere alle en velsignet god dag her fra Katthult.

ROMERNE 3 VERS 21 TIL 26.
21 Men nå er Guds rettferdighet, som loven og profetene vitner om,
blitt åpenbart uavhengig av loven.
22 Dette er Guds rettferdighet som gis ved troen på Jesus Kristus til alle som tror.
Her er det ingen forskjell,
23 for alle har syndet og mangler Guds herlighet.
24 Men ufortjent og av hans nåde blir de erklært rettferdige,
frikjøpt i Kristus Jesus.
25 Ham har Gud stilt synlig fram for at han ved sitt blod
skulle være soningsstedet for dem som tror. Slik viste Gud sin rettferdighet.
For han hadde tidligere i tålmodighet holdt tilbake straffen
for de synder som var begått.
26 Men i vår tid ville han vise sin rettferdighet, både at han selv er rettferdig,
og at han erklærer den rettferdig som tror på Jesus.
                              

                              KLAGESANGEN 3 VERS 41
LA OSS LØFTE VÅRT HJERTE OG VÅRE HENDER TIL GUD I HIMMELEN
                                                AMEN
             

4 kommentarer:

  1. Jag knäppt mina händer kring korset och lämnar den platsen ej. För irrande nöjen i världen för ära och guld o nej.Och lockar mig jordisk lycka en ände som falnar dör. Jag vill till korset mej trycka där kärlekens röst jag hör där kärlekens röst jag hör.

    SvarSlett
  2. God blessed you... "For of him, and through him, and to him, are all things: to whom be glory for ever. Amen" (Rm. 11:36). you blog is very good.

    SvarSlett
  3. Med lyfta händer,inför Ditt Namn,med lyfta händer,inför Ditt Namn.Jag vill Dig prisa,jag vill Dig ära,jag vill upplyfta mina händer inför Dig!!! (vi ska be för böneämnet,och även ta med det på mötet i morgon!!!Ha en fin och välsignad helg,Katthult!!!) Kramar!!!

    SvarSlett
  4. God blessed you.Parabéns pelo blog,muito edificante que Deus continue te usando companheiro. www.solascriptura-scriptura.blogspot.com

    SvarSlett