lørdag 12. februar 2011

Under Guds vern.


HEI OG GUDS FRED TIL DERE ALLE HER FRA KATTHULT.

BLIR SÅ MINNA PÅ Å LEGGE INN DENNE HERLIGE SALMEN IDAG,
Å HÅPER DEN BLIR TIL VELSIGNELSE FOR NOEN DER UTE. AMEN!!!

TENK SÅ HELDIGE VI ER.JESUS VERNER OM OSS NATT OG DAG,
OG HAN SIER I SITT ORD AT:

KOM TIL MEG ALLE DERE SOM STREVER OG HAR TUNGE BYRDER
Å BÆRE, SÅ SKAL JEG GI DERE HVILE. AMEN!!!!
MATTEUS 11 VERS 28.

BIBELEN ER FULL AV LØFTER,OG VI KAN SETTE VÅR LIT TIL DEM ALLE.
SÅ GUD VÆRE TAKK
SOM GIR OSS SEIER
VED VÅR HERRE JESUS KRISTUS. AMEN!!!
1 KORINTERNE 15 VERS 57.
Under Guds vern 
91Den som sitter i Den Høyestes ly
        og bor i Den Allmektiges skygge,
   
  2 han sier til Herren: «Min tilflukt og borg,
        min Gud som jeg setter min lit til!»
   
  3 Ja, han berger deg fra jegerens snare,
        fra pest som legger øde.
   
  4 Han dekker deg med sine fjær,
        under hans vinger finner du ly.
        Hans trofasthet er skjold og vern.
   
  5 Du skal ikke frykte for nattens redsler,
        for pilene som flyr om dagen,
   
  6 for pest som sniker seg fram i mørket,
        for sott som herjer ved middagstid.
   
  7 Om tusen faller ved din side,
        ti tusen ved din høyre hånd,
        så skal ikke ulykken nå deg.
   
  8 Du skal bare være vitne til det
        og se at de ugudelige får sin lønn.
   
  9 For du sier: «Herren er min tilflukt.»
        Den Høyeste har du gjort til din bolig.
   
 10 Du skal ikke rammes av noe vondt,
        og ingen plage skal nå ditt telt.
   
 11 For han skal gi sine engler befaling
        om å bevare deg på alle dine veier.
   
 12 De skal bære deg på hendene,
        så du ikke støter foten mot noen stein.
   
 13 På løve og orm skal du trampe,
        ungløve og slange skal du trå under fot.
   
 14 «Jeg berger ham, for han holder seg til meg;
        jeg gir ham ly, for han kjenner mitt navn.
   
 15 Når han kaller på meg, svarer jeg;
        jeg er med ham i nød og trengsel,
        jeg frir ham ut og gir ham ære.
   
 16 Jeg metter ham med mange dager
        og lar ham se min frelse.»

2 kommentarer:

  1. Tack för psalmen i dag,Jan Samuel!!! Herren är GOD,Han är vår tillflykt och vårt hopp!!!KRAM! (ha en skön och bra lördag!!!)

    SvarSlett
  2. Tusen och åter tusen tack, för både Andlig och lekamlig spis Jan. Fantastiskt......Kram!

    SvarSlett