torsdag 14. november 2013

Håberget gård på Finnskogen. Et Paradis på jord!!

Hei kjære venner

For noen dager siden så jeg på mitt favorittprogram på tv.
Der ingen skulle tro at noen kunne bo.

Denne gangen var det fra Håberget gård, som ligger vakkert til 
mellom Elverum og Trysil.
Der bor Gry Schøll,hennes mann Dag T Hansen og deres datter midt i det jeg vil 
kalle Himmel på jord.

På den gamle Finneboplassen fra 1700 tallet henter de daglig inspirasjon 
til kunsten de skaper.
Jeg ble så fasinert av både plassen og det de skaper, at jeg sendte de en sms, og spurte om det var greit at jeg skrev om de på bloggen min,og heldigvis fikk jeg ja. :0):0)

Jeg vil på det varmeste anbefale dere alle til å gå inn på siden deres. 
Hvis dere ønsker å kjøpe noe av det fantastiske de skaper er det også 
selvfølgelig mulig,og som jeg også anbefaler på det varmeste.  
Info finner dere på linken under.

Med dette ønsker jeg dere en velsigna god dag her fra Katthult!!
http://www.haberget.no/

        

Fondvegg fra Trysil Kirke 
av Dag T Hansen

















1 kommentar:

  1. Jag förstår vad du menar med himmelriket på jorden! Så vackert! Och vilken vacker konst, så speciell! Speciellt den med fåglarna var underbar! Tack för att du delade detta! Hälsa din vänner och tacka för att vi fick se detta!

    Allt gott och en välsignad fortsättning på veckan!

    SvarSlett