lørdag 2. oktober 2010

Guds løfter

Her er Forsandbrua på en goværsdag.
 Ja,her på Forsand har vi det fantastisk.Utsikt over Norges vakreste fjord,Lysefjorden.Nå har høsten kommet,og det merker vi godt her på Vestlandet.I kveld blåser det voldsomt,så da er det godt og sitte i ei varm stue.
Utsikt fra stua vår,en fin vinterdag i fjor.




Første side av en gammel Bibel fra 1862
Når jeg tenker på hvor godt vi har det,går tankene mine til de som ikke har det så greit.La oss huske hver eneste en av de i bønn.Bønnens makt er stor,og
Guds løfter står fast.
              Jesaja 40 vers 29 er et av de.


            image38

       
                   leftdove.gif
           
           HAN GIR DEN TRETTE KRAFT
     OG DEN SOM INGEN KREFTER HAR
               GIR HAN STOR STYRKE


Nå er det leggetid,så jeg ønsker dere alle ei velsigna god natt.


Herren velsigne deg å bevare deg,
Herren la sitt ansikt lyse over deg og være deg Nådig,Herren løfte sitt åsyn på deg og gi deg fred.
                              AMEN.


SØNDAGSTANKER I ET RUFSETE HØSTVÆR


Så har det blitt Søndag,og en ny Nådens dag har Gud gitt oss.Tenker på hvor god Gud er,og at han gir oss alle en ny sjanse i livet hvis vi ber om det.
Kvinnen ved Sykars brønn fikk også lov til å starte på nytt.I Romerne 8 vers 1 står det.Så er det da ingen fordømmelse for den som er i Kristus Jesus.For en god Gud vi har.
Kom til meg alle dere som strever å har tungt å bære,så skal jeg gi dere hvile sier han.Det står i 


        Matteus 11 vers 28.                   
       
        livingwater.jpgliving            


Fortellingen om kvinnen ved Sykars brønn kan være min hilsen til dere idag.Ha en velsigna god Søndag alle sammen.


    
 JOHANNES 4 FRA VERS 4 TIL VERS 29 
           Pictures of Jesus Christ Art Images Pics Paintings     










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar