onsdag 18. mai 2011

Guds kjærlighet

1 JOHANNES 4 VERS 10 TIL 16.
Ja, dette er kjærligheten, ikke at vi har elsket Gud,
men at han har elsket oss
og sendt sin Sønn til soning for våre synder.
Mine kjære, har Gud elsket oss slik, da skylder også vi å elske hverandre.
Ingen har noen gang sett Gud. Men dersom vi elsker hverandre,
blir Gud i oss, og hans kjærlighet er fullendt i oss.
At vi blir i ham og han i oss, det vet vi fordi han har gitt oss av sin Ånd.
Og vi har sett og vi vitner om at Far har sendt Sønnen som verdens frelser.
Om noen bekjenner at Jesus er Guds Sønn, blir Gud i ham og han i Gud.
Og vi har lært å kjenne den kjærlighet Gud har til oss, og vi har trodd på den.
Gud er kjærlighet, og den som blir i kjærligheten, blir i Gud og Gud i ham.

1 kommentar:

  1. JA GUD VARE TACK,FÖR HANS OUTSÄGLIGT RIKA GÅVA!!!Ingen har älskat som Han,i det att Han gav Sitt eget liv,till lösen för oss!!! Han har gjort ALLT för oss och jag Tackar och Prisar Honom av hela mitt hjärta!!!Vad skulle jag kunna ge tillbaka åt Honom, som förvandlade hela mitt liv? Jo,bara mitt tacksamma hjärta,mitt liv!!! Tack för inlägget och kram,Katthult!!! Jesus vare med och över dig, med hela ditt hus!!!

    SvarSlett