fredag 24. juni 2011

Jeg og Faderen er ett sier Jesus

MATTEUS 11 VERS
28 Kom til meg, alle dere som strever og bærer tunge byrder,
og jeg vil gi dere hvile sier Jesus.

JOHANNES 10 VERS
27 Mine sauer hører min røst; jeg kjenner dem, og de følger meg.
28Jeg gir dem evig liv. De skal aldri i evighet gå tapt,
og ingen skal rive dem ut av min hånd.
29 Min Far, som har gitt meg dem, er større enn alle,
og ingen kan rive noen ut av min Fars hånd.
30Jeg og Far er ett.»

ÅPENBARINGEN 3 VERS
8 Jeg vet om dine gjerninger. Se, jeg har satt foran deg en åpnet dør,
som ingen kan stenge. For du har liten kraft,
og du har holdt fast ved mitt ord og ikke fornektet mitt navn.

JOHANNES 10 VERS 
40 Jesus dro da igjen over til den andre siden av Jordan,
til stedet der Johannes hadde døpt. Der ble han en tid.
41 Mange kom til ham, og de sa: «Johannes gjorde ingen tegn,
men alt det han sa om denne mannen, var sant.»
42 Og det var mange der som kom til tro på Jesus.
Image and video hosting by TinyPic
  6 Ja, gudsfrykt med nøysomhet er en stor vinning.
          
7 For tomhendte kom vi inn i verden
          og tomhendte må vi forlate den.
8 Har vi mat og klær,
          skal vi nøye oss med det.
 9 Men de som vil bli rike, faller i fristelser og snarer og gripes
av mange slags tåpelige og skadelige begjær
som styrter mennesker ned i undergang og fortapelse. 
10 For kjærligheten til penger er roten til alt ondt.
Drevet av den er mange ført vill, bort fra troen,
og har påført seg selv mange lidelser. 



JESAJA 53 VERS
     5 Men han ble såret for våre overtredelser
        og knust for våre misgjerninger.
        Straffen lå på ham for at vi skulle ha fred,
        ved hans sår har vi fått legedom.


LA OSS ALLE GJØRE SOM DET STÅR I

KLAGESANGEN 3 VERS 41 KJÆRE VENNER.
LØFTE VÅRT HJERTE OG VÅRE HENDER TIL GUD 
I HIMMELEN,Å BE OM AT HAN MÅ LEDE OSS PÅ
DEN VEIEN SOM HAN VIL VI SKAL GÅ.
                    AMEN!!!!!!!
MED DETTE ØNSKER JEG DERE ALLE EI VELSIGNA GOD HELG HER FRA KATTHULT.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar