fredag 28. april 2017

Hei kjäre venner

Igår opplevde jeg igjen hvordan vår kjäre Frelser er med.
Tidlig på morgenen satt jeg på kjökkenet med kaffekoppen,
og plutselig blir jeg minna på en som jeg ikke har hatt kontakt
med på over et år med 2 Bibelvers.

Jeg tok mobilen,å sendte versene på mail til han,
og rett etterpå fikk jeg mail tilbake med,
takk for ord i rett tid.

Det er så velsigna å oppleve hvordan Jesus hjelper oss i hverdagen,
og all äre skal han ha.

Hver dag minner Jesus oss på noen,og jeg tror at hvis vi skal sende
en oppmuntring til noen,vil han vise oss det spesielt.

Med disse linjene önsker jeg dere alle ei velsigna god natt her fra Katthult,
å hilser dere med,

2 Korinterne 1 vers 2 til 5,

Hilsen med Guds rike velsignelse fra
Jan Samuel.

5 kommentarer:

  1. �� Bra.Flott å se siden din.Ingeborg

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Det er mennesker som lurer på dette med evigheten. Sannheten om temaet finnes om mannen som møtte Jesus på marinebåten. Han fikk laget et hefte som heter På den andre siden...EN NÆR DØDEN OPPLEVELSE. Adgang til heftet finnes på: www.pådenandresiden.com

    SvarSlett