fredag 22. oktober 2010

Spaniatur

Hei igjen her fra Katthult.
Ja,ikveld har det vært litt mer enn
 full fart her.Minstegutten vår på 15
reiser på skoletur til Spania imorra.
Han har så reisefeber at han spinner 
rundt på hele Katthult ikveld.
                           
Ei hel uke skal han være der,og vi har allerede begynt 
å savne han.Vi får holde kontakt pr sms.
                        
Tror nok ikke han får tid til å tenke så mye 
 på oss gamlingane på Katthult,
men en ekstra prat med han i 3 etasje for han,
ja,det blir det ihvertfall hver dag framover,
og vi er sikkre på at han vil få en velsigna god tur.


Ellers går alt i samme duren her på Katthult.
Det har også vært fantastisk hyggelig å se hvor
mange som har vært innom Bloggen min.
Dere må gjerne skrive en kommentar.
Det hadde vært 
KJEMPEHYGGELIG.
                                
Ikveld vil jeg at dere skal ta med dere
Jesaja 41 vers 13 inn i natten,og der står det,


FOR JEG ER HERREN DIN GUD
SOM HAR GREPET DIN HØYRE HÅND
OG SOM SIER TIL DEG,
FRYKT IKKE,FOR JEG HJELPER DEG.


For et fantastisk løfte Jesus gir oss her,
og det kan vi ha full tillit til.
Jesus svikter oss aldri.
Med dette ønsker jeg igjen dere alle
ei velsigna god natt her fra Katthult.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar