søndag 15. mai 2011

En hilsen til deg som ikke er Frelst

Bønn til frelse.
           Når du er for deg selv, kan du henvende deg til Jesus
           i bønn, og be slik som følger,
 
           Kjære Herre Jesus!
           Jeg tror det som Bibelen sier, at du lever og at du er
           verdens Frelser.
 
           Jeg innser at jeg er en synder, og at mitt liv ikke
           holder mål innfor deg.
 
           Takk for at du døde for meg  på korset, og sonet for
           alle min synder, all ukjærlighet, lovbrudd og egoisme.
           Herre Jesus! Kom inn i mitt hjerte og ta over du!
           Kom inn i mitt liv fra nå av!
 
           Vær du min Herre og Frelser, slik du sier i ditt ord
           at du vil!
           Gi meg å vandre i dine gjerninger! Fyll meg med
           din Hellige Ånd- nå!- i denne stund!
        AMEN!!!!!!!            Takk, kjære Jesus! Takk!
 
           Bad du denne bønnen av hjertet, så er du i sannhet
           blitt et Guds barn! Det er livets største under!
 
           Repeter gjerne bønnen. Bruk også dine egne ord
           Samtal med Gud inne i deg!
       SI JA TIL JESUS IDAG 
   HAN VIL FORANDRE DITT LIV
prayer2

1 kommentar:

  1. Det var ett underbart frälsningsbudskap och en välsignad frälsningsbön!!! Hoppas att många tar till sig den,innan det är försent!!!Och du som har läst den och kanske har bett den bönen:Gratulerar och önskar dig Herrens välsignelse.Välkommen in i Jesu gemenskap!!! KRAM!

    SvarSlett