torsdag 5. mai 2011

Ja Jesus, send meg

4 Boltene ristet i dørtersklene når ropet runget,
og huset ble fylt med røk. 
5 Da sa jeg:
        «Ve meg! Det er ute med meg.
        For jeg er en mann med urene lepper,
        jeg bor blant et folk med urene lepper,
        og mine øyne har sett Kongen,
        Herren, Allhærs Gud.»

6 Da fløy en av serafene bort til meg. I hånden hadde han en glo,
som han hadde tatt med en tang fra alteret. 
7 Med den rørte han ved min munn og sa:
        «Se, denne har rørt ved dine lepper.
        Din skyld er tatt bort, og din synd er sonet.»

8 Så hørte jeg Herrens røst:
        «Hvem skal jeg sende, og hvem vil gå for oss?»
        Da sa jeg: «Se, her er jeg. Send meg!»
 

JA,LA OSS ROPE DET UT KJÆRE VENNER.
JESUS,SEND MEG!!!!!!
FYLL OSS ALLE MED DIN KRAFT,DIN STYRKE
DIN VISDOM OG DIN KUNNSKAP,
SLIK AT VI KAN FÅ MED OSS MENNESKER 
PÅ VEIEN TIL HIMMELEN.
RENS OSS MED DITT HELLIGE BLOD KJÆRE JESUS,
SLIK AT VI KAN VÆRE ET MEKTIG VITNE FOR DEG.
                               AMEN!!!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Då hörde jag Herren,Han talade så:Vem skall jag sända och vem vill gå?.....Jag svarade:Herre,här är jag,sänd mig!!! Nu vill jag gå ut och predika om dig!!!......AMEN,HALLELUJA!!! Vi har inte tid att vara några "soffpotatisar"!!! Ut på gator,gränder,torg, portgångar,på bänkarna i parkerna och bjuda in alla till den stundande bröllopsfesten!!! Tack,Katthult!!!KRAM!

    SvarSlett