tirsdag 24. juli 2012

EN HILSEN FRA JESUS TIL DEG SOM STREVER


Med glede skal dere øse vann fra Frelsens kilder

                     JESAJA 12 VERS 2-3.
     

Jesus svikter oss aldri!!!!!!!!!

JESAJA 54 VERS 10 TIL 17.

For om fjellene viker og haugene vakler,
        skal min miskunn aldri vike fra deg,
        og min fredspakt skal ikke rokkes,
        sier Herren, som er barmhjertig mot deg.
   
  Du stakkar som er jaget av stormen,
        og som ikke finner trøst!
        Se, jeg gir deg en grunnvoll av edelstener,
        bygger din grunnmur med safirer.
   
  Dine murtinder gjør jeg av rubiner,
        dine porter av krystaller
        og hele din ringmur av kostbare steiner.
   
  Alle dine barn skal bli opplært av Herren,
        og stor blir freden for dine sønner.
   
  Du skal være grunnlagt ved rettferd.
        Vær trygg for trengsel – du har ingenting å frykte,
        og for redsel – den skal ikke nå deg.
   
  Hvis noen går til angrep,
        kommer det ikke fra meg.
        Den som angriper deg,
        skal falle for din hånd.
   
  Se, det er jeg som skaper smeden,
        han som puster til kullilden
        og lager våpen til sitt bruk.
        Jeg skaper også den
        som skal ødelegge og volde skade.
   
  De våpen som blir smidd mot deg,
        skal mislykkes, alle sammen.
        Hvert klagemål som blir reist mot deg,
        skal du kunne gjendrive.
        Det er den lodd Herrens tjenere får,
        den rett jeg gir dem, sier Herren.

JEREMIA 29 VERS 11 OG 12
For jeg vet hvilke tanker jeg har med dere, sier Herren,
fredstanker og ikke ulykkestanker. Jeg vil gi dere fremtid og håp.
Når dere kaller på meg og kommer til meg med deres bønner,
vil jeg høre på dere.
MED DENNE HILSEN ØNSKER JEG DERE ALLE
GUDS RIKE VELSIGNELSE HER FRA KATTHULT!!!       

3 kommentarer:

  1. Tack för en underbar välsignad läsning käre Broder. Dessa ord behövde jag läsa och bli påmind om. Låt oss uppmuntra varandra ty Jesus kommer snart. Var välsignade og goe klem til dere fra Småland !

    SvarSlett
  2. Du deler så mye fint og er til stor glede og velsignelse. Også må jeg bare få takke deg for dine fine ord til meg for en liten stund siden, med et bibelvers som gikk rett i hjertet på meg. Har ikke fått somlet meg innom deg før nå, går litt i ett når det er ferietid - men nå er jeg her og vil bare du skal vite hvor mye det betyr med dine fine kommentarer og oppmuntringer. Den siste kom på en dag der jeg er overbevist om at du var lydig, for akkurat de ordene du ga meg - de trengte jeg og det føltes som en hilsen fra Herren. Må Gud velsigne deg tilbake :) ønsker deg en flott start på august! :)

    SvarSlett
  3. Jag tackar dig för ett välsignat inlägg! Vatten är en så fin bild på det friska, nya livet vi har fått i Jesus Kristus. Ett levande vatten, som blir en källa på insidan av oss.

    Tack och Guds välsignelse under en fortsatt skön sommar!

    SvarSlett