søndag 24. oktober 2010

Takk kjære Jesus

Ja,nå må jeg takke Jesus,for ikveld har jeg passert
1000 besøkende på bloggen min.
Jeg startet 3 Oktober,så det er jo fantastisk.
Jeg håper,og jeg ber i Jesu Navn om at det
jeg skriver kan bli til velsignelse for mine medmennesker.
                              AMEN!!!
Ingenting i verden gjør så godt som når man klarer 
å glede og oppmuntre sine medmennesker.
Som man lesker andre,skal man selv bli forfrisket står det i Bibelen.
                                        
Som en siste hilsen denne Søndagskvelden,
vil jeg hilse dere med dette.


               HIMMELSTIGEN.

1.
       Mamma, kom skynd deg hit, mamma
       Og hør hva jeg drømte i natt.
       Jeg drømte en stige var oppreist
       fra jord til himlen den rakk.
2.
       Og rundt om den svevet der engler,
       de sikkert nok støttet den,
       for stigen stod fast og sikkert
       og svaiet slett ikke det grann.
3.
       Og oppad den lange stige,
       Der stadig en strøm det var
       av barn, kvinner, menn og tenk alle 
       et annet menneske bar. 
 4.
       Å mamma, hvor rart det var, mamma,
       En gammel mann bar en ung.
       En syk gammel kone sin datter,
       hvor det måtte være tungt!
5.
       Men det rareste av alle ting, mamma
       Var en gutt, knapt så stor som jeg.
       Tenk han bar en voksen dame
       Likeså stor som deg!

       Og alle gikk helt opp til himlen,
       La byrdene for Jesus frem.
       Og Jesus tok nok imot alle,
       For ingen ble båret ned igjen.
7.
       Å mamma, jeg synes det var rart, du,
       Sto bare og undret meg.
       Da plutselig seg nærmet en engel
       og vennlig han bøyde seg:
8.
       Si ønsker du, lille vennen min
       å vite hva der du ser?
       Det er bønnens himmelstige
       Den vandrer du hver gang du ber.
   
9. 
       Og således hver gang du ber 
       For mor og far, den du har kjær
       Du opp til vår far i himlen
       Ja, helt i hans armer dem bær!
10.
       Tro så ikke du intet kan gjøre
       Fordi du er liten, min venn.
       Du mange kan bringe til Jesus         
       Når bare du ber for dem!

Ei velsigna god natt ønsker jeg dere alle her fra Katthult,

og tusen takk igjen til  alle dere som besøker bloggen min.

Oppfordrer igjen til og legge igjen en hilsen.

Det hadde vært kjempekoselig,

og er det noe dere syns jeg bør rette på,

blir jeg veldig glad hvis dere sier ifra.

Ta også med dere Filipperne 4 vers 13 inn i natten:

ALT MAKTER VI I HAM SOM GJØR OSS STERK.

Dette flotte bilde må jeg også legge ved.
                             

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar