tirsdag 12. april 2011

Smak og se at Herren er god

MED DISSE VERSENE ØNSKER JEG DERE ALLE 
EI VELSIGNA GOD NATT HER FRA KATTHULT.


JOHANNES 3 VERS
14 Og slik Moses løftet opp slangen i ørkenen,
slik må Menneskesønnen bli løftet opp,
15 for at hver den som tror på ham, skal ha evig liv.
16 For så høyt har Gud elsket verden, at han ga sin Sønn, den enbårne,
for at hver den som tror på ham, ikke skal gå fortapt, men ha evig liv.
17 Gud sendte ikke sin Sønn til verden for å dømme verden,
men for at verden skulle bli frelst ved ham.

2 kommentarer:

  1. God Morgon,Katthult!!! Jag tar till mig din God Natt vers i dag i stället!!! Det går ju lika bra!!! Ha en välsignat god dag!!! Kram!

    SvarSlett
  2. KNACK, KNACK...Go´kväll i stugan! jag har inte hunnit läsa biblen i dag, så jag tar med mig denna vers till sängen, så jag kan sova gott. Haha...Kram!

    SvarSlett